Bolt Food Bratislava

Aké výhody ponúkate?

Môžete získať palivovú zľavovú kartu v sieti Slovnaft.

Musím dať zákazníkovi potvrdenie?

Zákazníkovi nedávate žiadne potvrdenie o doručení, toto potvrdenie (faktúra) mu príde na jeho zadanú emailovú adresu v aplikácií, automaticky po doručení objednávky.

Moje auto ostalo nepojazdné, čo teraz?

Pokiaľ využívate auto ako dopravný prostriedok, radi Vám poskytneme náhradné vozidlo do doby opravy Vášho vozidla už od 20,00€ na deň. (záleží od dostupnosti)

Potrebujem zmeny v aplikácií / zmluve

V prípade akýchkoľvek zmien, skončenia, zmeny vyplácania, je nutné nás kontaktovať na emailovú adresu: info@emmr.sk alebo nám zavolajte na 0905 244 355.

Poskytujete flotilové súťaže a bonusy?

Každý mesiac poskytujeme iný bonus pre kuriérov. Základným bonusom je odporučenie kuriéra / prestup kuriéra ku nám (50,00€)

Neviem sa spojiť s podporou, ako postupovať?

Pokiaľ sa neviete spojiť s podporou, nič iné okrem čakania na spojenie neurýchly proces. Ako tretia strana, nevidíme do osobných údajov ani údaje o objednávke či zákazníkovi.

Aký je pracovný čas a odmeňovanie?

Otváracie hodiny platia pre zákazníkov. Zákazníci si môžu objednať aj v poslednej minúte uvedenej doby a môže sa teda stať, že niektorí kuriéri dovážajú objednávky po dobu okolo 30 min po uzavretí rozvozu. Až do odovzdania poslednej objednávky je k dispozícii podpora.

Viac informácií o meste doručovania, odmeňovanie a otvárací čas zistíte kliknutím na tento odkaz. 

Ako podpíšeme zmluvu?

Akúkoľvek zmluvu podpisujeme elektronicky, na základe telefónneho čísla a emailovej adresy.

Akou formou budem dostávať financie?

Finančné prostriedky máte splatné týždenne na bankový účet uvedený v prihláške a na zmluve, za predchádzajúci týždeň. Vždy v utorok sa Vaša platba spracuje a v závislosti od Vašej banky príde na Váš účet. (Instantné platby - ihneď). Ostatné banky do 24 hodín.

Ak záujem pretrváva, prejdite školením kuriéra, kliknutím nižšie.

Radi s Vami nadviažeme spoluprácu, kliknutím nižšie pošlete prihlášku.